aktuális

Pázmány Rádió On-line Telefonszámunk: 06-26-577-077 Linkek frissítve!

bemutatkozás

Sziasztok!A Pázmány Rádió keretein belül jelentkezünk, heti 1x, egy beszélgetős, vidám, szórakoztató műsorral, melyet élőben hallgathattok az Interneten! Időpont: csütörtökönként, 14-15 óra között! :D

Idő+járás

Budapest

Naptár

No Comment...

2008.11.29. 03:59 | :Dudu | 11 komment

Sziasztok!

Most értem haza,kb. 3:36 perc, amikor ezeket a sorokat írom. Esik az eső, hideg van...

Namármost. November 28-a, sőt, most már nov. 29-e... Ma lett volna a Pázmány Rádió első adásnapja, de ez sem jött össze... Nem tudom mikorra várható, de addigra kb. két db. Anti-KÓMAndó is fel lesz véve, kicsit humoros lesz egyben meghallgatni a hetekkel ezelőtti anyagot... Sebaj! Így még viccesebb lesz! Reméljük, legalábbis... Ugyanis a gólyabál 2008 számomra nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket... Gondoltuk, jó lesz, mint tavaly a Petőfi Sándorról elnevezett szórakozóhelyen, ahol  nem kértek horribilis összeget egy pohár vizezett sörért. Ezzel szemben a mostani klubb... Nos, nem volt az igazi ez... Hétszáz jó pénzért adták az üveges sört... Ami felebarátok közt is elég sok... 2700-ból megúsztunk két vodka-narancsot, ami elég húzós... De a hely szép volt, tényleg, fehér a padló, a fal, meg minden, a klotyikban mini TV-k, amin képeket vetítettek az eredményesebb illemhely-használatért, meg elég színvolalas az egész, de lássuk be, az árak nem diákpénztárcára voltak szabva... Lényeg a lényeg, drága volt a hely, sokan nem is maradtak sokáig, én a középmezőnyben voltam, kiváncsi leszek azok véleményére, akik maradtak végig,mint szegény Viktor...reggel 7-ig kell maradnia,mivel HÖT-ös...sok szerencsét hozzá! Lényegében hiába volt nyeremény-játék az Anti-KÓMAndóban, ahol csokit, és Szabi-puszit lehetett nyerni, mivel senki sem hallhatta magát a feladványt...érdekes lesz a hétfői felvétel. No gyerekek, elég mára a sok beszédből, aki jót bulizott, annak Gratula, aki meg nem, nos... az velem érezhet együtt, akinek az a véleménye, hogy ez nem volt az az igazi nagy Pázmányos buli... Reméljük, lesz alkalmunk bep

A bejegyzés trackback címe:

https://antikooomando.blog.hu/api/trackback/id/tr25794211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dudu 2008.11.29. 04:04:11

bepótolni!szegény blog.hu sem bírta már a sok fikázást...szép joccakát!

kalap_ur 2008.11.29. 16:41:08

Nos, én elég sokáig maradtam ~4:45. Addigra már eléggé kiürült a hely. Valahogy elköltöttem elég sok pénzt. Szerintem is nagy szépséghibája volt a horribilis összegek, de úgy hiszem, ez az egyetlen. Nekem, ezt leszámítva nagyon tetszett, másrészt ha csak szimpla szórakozóhelyi árak lettek volna, dupla vodka redbull 2700 helyett 2200, akkor még talán azt mondom korrekt. De így...
Na mindegy, nem mondanám egyértelműen, hogy rosszabb volt mint a tavalyi PeCsa.
Az hasonlóan szar, hogy a belvárost hírből sem ismeri, szóval a közlekedés kb egy a szarral.
Najó, voltak csájok, csak azokkal nem találkoztam akikkel szerettem volna. ;(

Vik 2008.11.29. 21:02:55

Halika.

A helyzet az, hogy nem maradtam reggel hétig, mert magánjellegű dolgaim hazahúztak. Szerintem nagyon király buli volt, bár az árakkal én se értek eget, még úgy se, hogy pázmányosoknak ingyen volt a belépő. A bizti őrök is bunkók voltak, de persze tőlük nem lehet többre számítani, testük hatalmas térfogata fordítottan arányos elméjük csiszoltságával.
Sajnos nem engem választottak bálkirálynak, nem is tom miért, de hogy a vesztesek önigazolásával éljek: a részvét a fontos, nem az eredmény.:D Bár valamilyen szinten megérdemeltem, hogy nem győztem, mert valami furcsa módon alig találtam föl a színpadra, meg utána le a színpadról. Azok a fények...
A nem leadott adáshoz annyit fűznék hozzá, hogy bakfitty és bundabugyi. Valamint határ a csillagos ég. Szóltam.

sztenke 2008.11.30. 11:32:37

Vik, figyi, a képeket amin rajta vok el tudnád nekem küldeni?
email: sztenke@gmail.com
msn: sztenke@freemail.hu

És nem ti lettetek a királyok, de a mi szemünkben azok vagytok! Elég "érdekes" volt a mezőny. A buli közepes volt. Na szevasztok!

Jah, a vicces sztori-pályázatra reflektálva: majdnem mellépsisiltem az lcd tv miatt. Azért ilyen karcsúsztori, mert nincs verseny. Bocsi. Sziasztok!!!

sztenke 2008.11.30. 11:33:14

Jah, Zoli voltam amúgy a dancing queen...

kalap_ur 2008.11.30. 16:24:31

Viktor, szerintem nem feltétlen voltak bunkók a biztonságiak, amiatt mert nem engedtek be téged, mint a buli főszervezőjét, karszalag nélkül az egy dolog. Utána velem poénkodtak. De sebaj.
iZé: elég erős nőhiányod lehet, ha azokra a felöltözött modellcsajokra felállt a pöcsöd a piszoár előtt, ráadásul úgy, hogy leginkább az arcuk volt csak a képeken.
Vagy a fiúk tetszettek meg? Esetleg a melletted állóét figyelted?
Súlyos kérdések.

sztenke 2008.11.30. 16:30:14

Ki mondta hogy felállt? A "félremenni" főnévi igenév értelmezéséhez sztem nem kell pszichologusi diploma. A pia miatt dőltem el. Sztem a rohadtul súlyos kérdéseid meg vannak válaszolva.
De köszi az oltást pont hiányzott...

Dudu 2008.11.30. 16:58:02

Srácok! Béke van, nem jó kommentben beszólogatni,még viccből sem,mert jön a félreértés. Levi, el tudom képzelni olyan hangsúllyal a kérdéseid, hogy az vicces,de itt nem így jön le. Meg is kaptad a magadét Z-től :P és ennyi legyen lég, BÉKE!!!

Dorci 2008.11.30. 19:46:57

ihajja meg csuhajja,irgum-burgum ebugattát meg a hátszázát,hogy a macska rúgja meg...mijjjez' az oltóka móka itten?pázmány rádió meg vidámkodás és akkor ez a vége?hát kérem szépen...szégyellje el magát a sok comment-pernahajder suhanc huligán...

Dudu 2008.11.30. 19:59:17

Igaza van neki! Ez a mai fiatalság,kedvesem,szót sem érdemel...

kalap_ur 2008.12.01. 22:25:32

Lehet lemaradtak a smileyk.
iZé, ezekszerint tényleg nőhiányod lehet... :D:D
süti beállítások módosítása